Tuesday, April 26, 2011

Light It. Shoot It. Retouch It. - Toronto

Scott Kelby, awarding winning author of "The Digital Photography Book" and Editor of Photoshop User magazine, brings one of his all-time most popular Online classes to life in this amazing day where you learn it all; the lighting, the shooting, and the retouching, all live as it happens.
 The seminar will take place:

Wednesday, July 6, 2011

Metro Toronto Convention Centre

255 Front St West


NAPP members receive a $20 discount from the regular $99 price. I've been to two Kelby training sessions here in Toronto and both were well worth the investment of time and money. Check out the link:
Light It, Shoot It, Retouch It - Toronto

1 comment:

Unknown said...

Sài Gòn thành phố nhộn nhịp, cuộc sống diễn ra nhanh chóng một ngày trôi qua thật nhanh thế có khi nào bạn tự thưởng cho mình một không gian quán cafe yên tính tại nơi ồn ào tấp nập này chưa? Nếu bạn có ý định ấy thì chúng tôi khuyên bận không nên bỏ qua quán cà phê đẹp ở quận 3 chúng tôi chắc rằng đây sẽ là một trong những địa điểm giúp ạn thư giãn tuyệt vời nhất. Một ly cafe một cuốn tạp chí nge một bản nhạc hòa mình vào thiên nhiên là một trong những sự lựa chọn nhiều nhất của chúng ta. Cho nên để tìm được cafe ngon ở sài gòn không mấy khó khăn. Nếu bạn có nhu cầu hãy ghé quá cafe casanova để thư giản, thưởng thức những ly cafe nhé!

Post a Comment